Feedback

Startseite Foren MazeCube Betatests Feedback

Dieses Thema enthält 9 Antworten und 2 Teilnehmer. Es wurde zuletzt aktualisiert von  ThelmaIsods vor 3 Wochen, 3 Tagen.

• Autor

Peter Müller
    Keymaster

Bitte geben Sie in diesem Thema nur eine Bewertung der aktuell implementierten Funktionen. Beschreiben Sie Fehler bitte so umfassend als möglich, so dass wir diese schnell nachvollziehen und verbessern können. Für Vorschläge zu neuen Funktionen nutzen Sie bitte das entsprechende Thema.

• #85 Antwort

Elizabeth Gonzalez

Have you seen this?

http://traffictips.top/new-lead-gen-method

Its so simple, I had to check it out to believe it.

Elizabeth G

500 Westover Dr #12733
    Sanford, NC 27330

My apologies if this commercial message was not relevant for you. To prevent any future correspondence please visit: http://traffictips.top/out.php/?site=petermuellersoftware.de

• #86 Antwort

Maria Stouts

I hope you and your friends have an awesome time with Tony and Dean. It will certainly be a story to talk about in the future of how you got to work with Tony Robbins with your friends…lol. Here is your link https://moreseats.xyz/tl/?=petermuellersoftware.de . I put everything on my expense account 😉 Got everything covered.

Maria

4 L O N G Shoals R O A D
    Suite B433
    Arden NC 28704

Skip future messages here: https://moreseats.xyz/agone.php/?site=petermuellersoftware.de

• #87 Antwort

Michaelideak

Greetings,

We are direct gold and diamond seller, we are ready and able to deliver the consignment with the following specifications

Commodity: Gold Bars/ Nugget
    Purity : 97.6% pure,
    Carat : 23.48+ct
    Quantity: 11,860 Kilograms
    First Delivery : 500 to 1000 Kilograms
    Price per Kg: Thirty Thousand United States Dollars ($ 30,000), CIF Price
    Packing: Packed in metal boxes suitable for Airfreight
    Shipment: By Airfreight
    Destination: Buyer’s Choice (Free Zone)

kindly get back to me if we can work together. We will discuss our terms once I hear from you.
    I am looking forward to hear from you.
    Best regards,
    Mr. David Ngadama.
    Email: ta7338612@gmail.com

• #88 Antwort

Davidcuh

Hallo,

Wir bieten Kredite für Privatpersonen und Fachleute an. Wir sind in der Lage, Ihnen kurz-, mittel- und langfristige Darlehen zu gewähren. Sie können sich auch online bewerben.

Hier sind unsere Bedingungen:
    -Du musst eine verantwortungsbewusste, sachkundige und ehrliche Person sein.
    -Die Rückerstattung erfolgt bis zum letzten Cent.
    -Der Erstattungszeitraum muss strikt eingehalten werden.
    -Die Rückerstattung beginnt 4 Monate nach Erhalt des Geldes.
    – Der Zinssatz beträgt 2%.

Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen.
    Kontakt: cornelia_r_s@hotmail.com

Mit freundlichen Grüßen
    Frau Cornelia

• #89 Antwort

DonaldNob

Hallo,
    Mein Name ist Rechtsanwalt Lawwell. Ich habe Ihnen zuvor eine Nachricht bezüglich einer Transaktion in Höhe von 13,5 Millionen US-Dollar gesendet, die mein verstorbener Kunde vor seinem plötzlichen Tod hinterlassen hat.

Ich melde mich noch einmal bei Ihnen, da ich nach Durchsicht Ihres Profils fest davon überzeugt bin, dass Sie die Transaktion sehr gut mit mir abwickeln können.

Wenn Sie interessiert sind, möchte ich darauf hinweisen, dass nach der Transaktion 10% dieses Geldes unter Wohltätigkeitsorganisationen aufgeteilt werden sollen, während die restlichen 90% zwischen uns aufgeteilt werden, also jeweils 45%.

Diese Transaktion ist zu 100% risikofrei. Bitte antworten Sie mir so schnell wie möglich, um weitere Erläuterungen zur Transaktion zu erhalten. Meine E-Mail info@martinjoselaw.com. Tel: +34 911 980 393
    Hochachtungsvoll,

Martin Jose Lawwell.
    Rechtsanwalt.

• #90 Antwort

Jimmieemaps

Dear Sir

Our client is interested to invest in your region for good Return on Investment.

if you have ideas, please contact us on +97365009688 or mh@indogbsc.com

Best regards
    Mr. Mat Hernandez

• #91 Antwort

George Martin

Would you be interested in submitting a guest post on georgemartjr.com or possibly allowing us to submit a post to petermuellersoftware.de ? Maybe you know by now that links are essential
    to building a brand online? If you are interested in submitting a post and obtaining a link to petermuellersoftware.de , let me know and we will get it published in a speedy manner to our blog.

Hope to hear from you soon
    George

• #92 Antwort

Sara Halbert

I see your doing great things with your website, but like I said if you had more traffic, could you handle it?

We run a global advertising network that can drive more targeted traffic for you.

Do you want more targeted traffic?

https://greatvisitors.icu/up?=petermuellersoftware.de

Sara
    greatvisitors.icu

361 Southwest Drive Suite #731 Jones boro, Arkansas 7 2 4 0 1

If you don’t want to receive future marketing messages about traffic, you can avoid them here: https://greatvisitors.icu/unsubscribe.php?site=petermuellersoftware.de

• #93 Antwort

ThelmaIsods

Hello

Im looking for investor for my email marketing business.
    I own 270 million email database with 92% valid emails. Im looking for investor who invest in server infrastructure to send it. Im planning to run infrastructure to send like 10 million emails per day on daily basis, and increase every week by add more servers.
    Potential earnings are $100-$200 depend on country per million sended messages
    I have knowledge about email marketing and team which is needed to handle whitelisting.

Investment: $2000 on first run, after you see results you can invest more.
    You control all investment, all servers, software will be with your access.

If you are interested about partnership please send email on:
    mailermasters@gmail.com

Antwort auf: Feedback
Deine Information:

Abbrechen